Monday, October 5, 2009

MAJLIS "OPEN HOUSE" KAT OFIS...

Jumaat minggu lepas, geng2 ofis yang tidak berpeluang buat open house tahun ni sepakat semua nak buat open house kat ofis so 5 jabatan bergabung tenaga dan fulus untuk menjayakan open house tu...gambo teratas tu gambo geng2 yang merangkap urusetianya...ramaiiiiii..
sebelum di mulakan majlis...kami semua sedekahkan al fatihah kepada 2 bekas rakan sekerja yang telah kembali ke rahmatullah pada awal syawal yang lalu..terkejut sangat bila menerima berita pemergian mereka berdua..
antara juadah wajib rumah terbuka...semua menu hasil air tangan urusetia..kalau nak tau rendang ayam kat atas tu hasil air tangan lelaki tau..pak cik nizam dan pak cik mie..tapi yang pak cik mie punya rendang most hasil bini dia la...hehehe. yang pak cik nizam mmg konfom dia yang buat..dia mmg tererr masak .
yang ni menu kak E...tempah la. tak larat buat sendiri. Kak E buat triffle tapi bila nak gi snap pic dah tinggal tupperware je..banyak lagi pencuci mulut yang ada..kak as bawa puding karemel dia..kak yat bawa puding laici dan kak wat bawa the femes rojak buah dia...semua malatop sedapnya...
Ni antara jemputan yang datang ari tu...thanks you so much guys sebab sudi datang ke majlis itu...

No comments:

Post a Comment