Monday, December 14, 2009

1001 macam cerita...

Lama betui tak masuk blog ni..bukan apa pc ada problem + cuti2 + kena pi check up...macam2 lah. Apa pun alhamdulillah sebab medical check up when well...tak ada result yang mengejutkan..alhamdulillah..even though the result for the CA 125 ada meningkat sikit but still turun naik macam tu lah. Last Thursday, bos kak E ada beli table untuk Royal dinner for yayasan sultanah Bahiyah ( kedah) tapi boss tak pi ..anak2 buah yang pi..
Memang glamer la...tapi tu la menu dia mmg tak kena dengan tekak kitaorg..sedih sungguh sebab lepas tu sampai rumah selongkar abis dalam fridge tengak apa yang ada untuk menampung perut yang dah tak tahan berkerongcong....hahaha.
Tapi yang paling best tu..dapat berposing dengan Datuk Siti n hubby...aceli this is the 2nd time kak E dapat bertemu Datuk siti..dulu seingat kak E 8 tahun lepas kak E gi luncheon kat Peransang Templer..Datuk Siti ada buat show tapi ramai sangat yang kerumum nak berpose2 dengan Datuk Siti so kak E pun tak sempat la nak berpose...tapi kali ni tak nak la melepaskan peluang berpose dengan diva malaysia n dengan hubby...so layan lah yeeee....

No comments:

Post a Comment